Bringa vs. villamos

2012. július 04. 15:52

Nem siettem, de még így is volt időm reggelit venni, leheveredni a padkára a bank mellett, és szép komótosan megreggelizni, mire ő odaért.

2012. július 04. 15:52
muszeresz
agyzaj

reggel egyszerre indultunk, Ő villamossal, én nyélen - találkozunk a Béke téren a 13ban.

nem siettem, de még így is volt időm reggelit venni, leheveredni a padkára a bank mellett, és szép komótosan megreggelizni, mire ő odaért.

Békéről fél órával később irány a Blaha, ugyan ez a felállás, beérek, megállok, küldöm az smst, hogy hol várok, jön a válasz: Oktogon, nézem a címet, az órát, küldöm: szállj le a a Wesselényinél, oda megyünk! átgurulok, megállok, várok, jön.

- érted már, miért nem bkv-val járok? - értette.

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 3 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
győriGyuri
2012. július 12. 03:39
@OmegaMale: A BKV-n egy jeggyel is elviheted azt a hihetetlen nagy csomagot, amit bicón nem, de a BKV utazási szabályzatának megfelelően (2 db 40x50x80 vagy 2 db 20x20x200 cm méretet meg nem haladó, tömegénél fogva egy személy által hordozható, a fel- és leszállást nem akadályozó kézipoggyászt, illetve 1 db szánkót, 1 pár sílécet, 1 köteg becsomagolt facsemetét, 1 db gyermekkocsit, 1 db kerekes széket)már játszi könnyedséggel utaztatsz. A BKV nyáron, száraz időben is ugyanolyan lassú, mint télen hóban és zuhogó esőben. A BKV menetideje akkor változik meg, ha eltörik a busz/villamos/etc... legyen szó tengelyről, sínről, egyébről. meg persze mikor visszacsúszik a 19-41 villinger a lánchíd alatti alagútba... :D A bohócruhás kerékpárosok magukra vessenek, lehet bringázni tokától-bokáig öltönyben is, láncvédő a titka, meg egy normális csepel. Zuhany meg átöltözés meg a BKV utazás után is rádfér, 40fokban, mondjuk a 2es villamos után tömegben. Mióta bringával járok melóba, kevésbé rohadok meg az odaúton (délutáni munkakezdés, délutáni tömegben rohadás) A BKV nem megy fel a járdára, a bicikli meg nem csukja rád az ajtókat... :D Én speciel lazán eltekerek az út szélén, a járda a gyalogosoké. A biciklis is megáll a piros lámpáknál, és sokan betartják a szabályokat, de ezt ugye embere válogatja. Amúgy ha megtehetné, sok buszsofőr is átzúzna a piroson, az egyszerűbb úton, a tilosban, de neki ez a munkája, és az ő felelőssége a mögötte ülő utasok élete is. Lehet hogy nincs biztosításom, ha megkarcolok egy kocsit, azt nem fedezi a "kötelezőm", de nincs is körülöttem annyi fém, kicsit jobban vigyázok az életemre, és lévén kevesebb a holttér (lásd szgk. "A" oszlop), kisebb a jármű, és mindegyik oldalát látom, ezért kisebb eséllyel okozok balesetet, ha FIGYELEK A FORGALOMRA. Aki ezt nem teszi, az meg megérdemli. Ha kocsival, ha bringával vagyok, akkor is szem előtt tartom hogy "elsőbbsége annak van, akinek megadják". Pláne BPen. Nem vagyok parás, de a hajam égnek áll néha a tősgyökeres pesti haverok/rokonok közlekedési stílusától. :D
OmegaMale
2012. július 09. 16:59
"érted már, miért nem bkv-val járok? - értette." A BKV-n nagyobb csomagot is elvihetsz, mint a bicón. A BKV télen, hóban és zuhogó esőben is ugyanannyi idő alatt ér végig. A BKV menetideje akkor sem változik meg, ha eltöröd a kezed, lábad, vagy a bicódat. Akkor sem, ha fáradt vagy. A BKV-s utazás után még nyáron sem az izzadt, sáros, bohócruhás ember érkezik meg, akire még ráfér egy zuhany és átöltözés, mire munkavégzésre alkalmas állapotba kerül. A BKV nem megy fel a járdára, ha az igazságérzete úgy diktálja. A BKV kénytelen megállni a piros lámpáknál és betartani a szabályokat, nem úgy, mint Te, akinek nincs rendszáma, se biztosítása.
békalepcse
2012. július 06. 22:54
Ha még meggondoljuk, mennyivel életképesebb dolog lett volna a sokadik számú metró helyett a főutak felett fedett bicikliutakat csinálni! Ahol is tényleg biztonságban tudna kerekezni a nagyi is az újbólháromkerekűjén... Beláthatalanok lennének a következményei. Egyrészt nem portól lenne nehéz a levegő, másrészt egészségjavulás a mozgás okozataként! Évente lehetne megspórolni a négyes metró árát!!!!!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!