Így zárták ki a politikát Zuckerbergék a kampányhajrában
Az amerikai elnökválasztásig és még azon túl is letiltották a politikai hirdetéseket.
Míg a Google keresője legendásan jó és pontos, addig a Facebook keresője legendásan pocsék és használhatatlan. Mintha direkt rontották volna el.
„A Facebook egy hatalmas valami, olyan iszonyú erővel és mérettel, hogy alig van másik cég, amelyik képes lenne utolérni. Egy legény van talán csak talpon a vidéken rajta kívül, és ez természetesen a Google. De első ránézésre úgy tűnik, más pályán játszanak. (...)
Más piacokon szépen egymásnak is fesztültek azóta: a Facebook is átalakította az üzenetkezelőjét kvázi levelezőre, ezzel konkurenciát állítva a Gmail-nek. Mindketten csináltak helyalapú szolgáltatást. És mindkettőnek van keresője.
De míg a Google keresője legendásan jó és pontos, addig a Facebook keresője legendásan pocsék és használhatatlan. Mintha direkt rontották volna el, mintha direkt nem akartak volna jót csinálni. És ez a Google nagy szerencséje. Ugyanis most, ha valamit keresünk, akkor kénytelenek vagyunk átmenni a Google-re, ha éppen amúgy Facebookozunk.
De tavaly belépett a Google a Facebook igazi piacára: új közösségi média oldal épített, jobbat, mint a korábbi próbálkozásai, egyértelműen a Facebookal versenyezve. Én azóta várom, mikor válaszol erre a Facebook egy fasza keresővel. És most vannak erre mutató jelek.”