Feri bá, tessék inkább betiszázni, oda való minden régies gondolat

Ma Gyurcsány Feri bácsi is évet értékelt. Csak a szokásos üres és demagóg szövegeket nyomta, amiket szokott.

Milyen csönd van a piacon. Olyan, mintha nem történne semmi – de én inkább ezt vihar előtti csendnek nézem.
„Például miért lehet az, hogy miközben van egy hazai online forgalommérés, egészen pontos adataink vannak arról, hogy a felhasználók idehaza miket látogatnak, illetve egy oldalt hányan látogatnak, mégis kikerülhet egy olyan cikk, mint amit a Social Times írt: megbízhatatlan adatforrások, jól láthatóan hamis számok, így aztán egy teljesen fölösleges cikk. Pedig az ötlet jó. Hol akadhatott el az információ, hogy nem a megbízható forrásból dolgoztak?
Aztán itt van ez a kis nyári vihar-a-biliben a kuponos oldalak körül. Miközben jól láthatóan egyes »szakmai« körök PR és verseny okokból erősen támadják a kuponosok oldalakat, azok élnek és virulnak - és közben azon vitatkoznak, ki a nagyobb. A Bónusz Bridág vagy a Kuponvilág? Itt vajon ki téved? (Amúgy meg nem tök mindegy?)”