„Idegeneket hív…”

Gyerekkoromban volt egy mese arról, ki lopta el a süni almáját. Minden állat letagadta, a medve is azt mondta: „Én nem!”, de az egyik pofája feldagadt, pont egy almányi dudor látszódott.

Mit tudnál kihozni abból, ha a szokásos Google Analytics fiókod alá a bannereid megjelenéseid is bemérhetnéd?
„Mostantól lehetséges, hogy az a forgalom illetve látogató, ami eddig direktnek látszott, forrásilag (visitor source) köthető legyen megjelent, de le nem kattintott, tetszőleges adserverek által kiszolgált bannermegjelenésekhez.
Eddig nem volt kimutatható, hogy valaki (illetve a közönség maga aggregáltan de bőven szegmentálhatóan) jó pár bannermegtekintés, de át-nem-kattintás után érkezik meg egy-egy weboldal, szolgáltatás oldalára, vagy tölt le mobil alkalmazást.
Az eljárás tetszőleges platformon (digitális televíziótól a mobilos és táblagépes alkalmazásokon keresztül a hírportálig természetesen) működik, a különböző csatornák párhuzamosan kezelhetők.
Mit tudnál kihozni abból, ha a szokásos Google Analytics fiókod alá a bannereid MEG-JE-LE-NÉ-SE-IT is bemérhetnéd?
Az AALL, mint a speciális Google Analytics mérések szállítója a saját fejlesztésű technológián túl konzultációs tevékenységgel is segíti a mérési megoldás felhasználását.”