Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

Reggel az értekezleten kisebb vita volt köztünk „híradós” anyukák között, hogy ki mit ken a gyerekére, amiben egyetértettünk, hogy mielőtt elindulunk akár csak a boltba, kenni, kenni, kenni és kalap, sapka.
„Jön a kánikula! És itt is marad 8-10 napig, aminek örülök, de ami azt is jelenti, hogy akár csak sétáltok az utcán, védeni kell a bőrötöket a leégéstől, a fejeteket a napszúrástól. És ami a legfontosabb: a gyerekekre sokkal jobban oda kell figyelni.!Reggel az értekezleten kisebb vita volt köztünk »híradós« anyukák között, hogy ki mit ken a gyerekére, amiben egyetértettünk, hogy mielőtt elindulunk akár csak a boltba, kenni, kenni, kenni és kalap, sapka. Abból is látom, hogy nagyon erős volt a napsütés már március-áprilisban is, hogy Szonja és Matyi arca és kézfeje olyan barna mintha már nyaralásról jönnénk hazafelé, és mindig kenjük őket. Mire voksoltok? Kémiai vagy fizikai fényvédő krém? Ja, és ugye használtok!?”