„Említette az autóforgalom csökkentését. Ezt milyen módszerekkel lehetne elérni?
A versenyképes közösségi közlekedés növelésével. A kívülről beömlő autóforgalmat külső pontokban meg kell állítani P+R parkolókkal és olyan B+R kerékpártárolókkal, ahol fel lehet venni a bicikliket, hogy a városon belül már kerékpárral lehessen közlekedni. Például a Kelenföldi pályaudvar őrmezői oldalára vélhetően a közeljövőben lesz egy építészeti tervpályázat. A 4-es metró átadásának a feltétele, hogy ott kialakuljon egy intermodális, a különböző közlekedési módokat összekapcsoló csomópont. Lesz egy nagyméretű P+R parkoló, és az országban eddig nem látott méretű kerékpárparkoló 200 kerékpár és 1500 gépjármű számára. Az is fontos, hogy a kerékpárút-hálózat a városon belül olyan lefedettségű legyen, hogy megérje kerékpárra váltani.