„Egyre több a hír arról, hogy a Facebook forgalmát részben meghatározó tinik másfelé kacsintgatnak. Hírbe hozták őket a Twitterrel, a Pinteresttel, a Foursquare-rel - vagyis arról szólnak a hírek, hogy vannak, akik kezdenek kiszeretni a Facebook-ból. (...)
Az igazi veszély egyébként nem maga a szolgáltatás minősége, hiszen az sosem volt tökéletes - az igazi veszély a divat. Vajon mennyire valószínű, hogy lesz másik olyan divatos hely az interneten, ami elvonja a jelenlegi aktív felhasználók figyelmét? Mert a jelenlegi »kihívók« egyelőre még nem adják azt a teljes élményt, amit a Facebook tud. Hiszen a Facebook adja a szolgáltatásait, de adja a többi embert is - és mára olyan mélységik adja a többi embert, hogy szinte mindenki elérhető ott. (Szinte, hiszen számos ismerősöm van nekem is, akik bár akítv internetezők, de nem is regisztráltak a Facebookra, vagy regisztráltak, de nem használják.)”