Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

A rockot azért nem szereti a kereskedelmi média, mert nem fogyasztásra, hanem inkább lázadásra trenírozza a hallgatókat.
„Az Immigrants kiesése számos okból fáj nekem. Egyrészt azért, mert a rockzene méltatlanul alul van reprezentálva a mainstream médiában. Miközben ez a legnépszerűbb hazai műfaj, amit bizonyít, hogy stadionokat töltenek meg a rockkoncertek, a Viva TV meg a kereskedelmi rádiók belefojtanak minket a pop, soul és R'n'B zenébe, azoknak is a legértéktelenebb, leggagyibb projektjeibe.
Az az elméletem, hogy a rockot (különösen a kemény rockot) azért nem szereti a kereskedelmi média, mert nem fogyasztásra, hanem inkább lázadásra trenírozza a hallgatókat. Márpedig a lázadó, forradalmi tömegek gyakrabban gyülekeznek a Bastille előtt, mint a Tesco parkolójában.”