„Amikor leminősítették az USA-t néhány hónapja, a kormányzati kommunikáció azonnal felelősséget vállalt az ügyben. Meglehetőségen gyorsan reagálnak a körülöttük történő eseményre, nem gondolja?
A gyors reagálás nehéz esetekben alapvető feltétele a sikeres kommunikációnak. Egy leminősítés pedig kiszámítható, előrelátható. Így volt idejük felkészülni rá. Ezt így kell csinálni.
Bluest énekel a fehér házban, gördeszkával érkezik a konferenciára. Csupa olyan dolog, ami attitűdváltozást jelenthet a választók szempontjából, és nem volt eddig megszokott. Mégsem annyira nagy az előnye a republikánus elnökjelölttel szemben. Túl sok lenne ez már az embereknek?
Még van idő a választásokig. Egy új ember iránt, ha gondok vannak a gazdaságban mindig nyitottabbak a választók. Nem a gördeszka és a blues fog dönteni, de a brandnek fontos elemei. Jól kitalálták, illik az elnökhöz.
Mit gondol, kihasználja-e eléggé a közösségi média adta lehetőséget? Barack Obama nagy twitter rajongó hírében áll.
Obama nem csak nagy twitter rajongó, hanem kiválóan használta ezt a felületet a kampányában is. Azóta kissé elhanyagolt a közösségi felületeken a választóit, de nyilvánvaló ez csak a kampány kezdetéig lehetett így. A közösségi média szerepe már a legutolsó alkalommal is meghatározó volt a választásokban, most is ez várható. Az a közvetlenség és gyors elérése a tömegeknek amit tud ez az eszköz az mással jelenleg nem pótolható. Erre építenie kell annak, aki győzni szeretne.”