A Google+-t vajon annyira várták maguk a felhasználók is, mint a cég? Nincsenek jól el a már meglévő közösségi hálózatokkal, például a Facebookkal és a Twitterrel?
Mi nem pusztán »egy újabb közösségi oldalt« látunk a Google+-ban. A célja a Google egészét jobbá tenni azáltal, hogy közösségi »szövetbe« köti össze az összes termékünket. Az, hogy megérthessük a felhasználóinkat, tudjuk, mi érdekli őket, kik fontosak a számunkra, kulcsfontosságú ahhoz, hogy azt és akkor adhassuk nekik, amire és amikor szükségük van.
Például ha a Google-ön keresgél valaki új mobiltelefonok után, akkor egy sor szakértői véleményt és cikket fog lelni. De hasznos az is, ha mondjuk egy barátod véleményét is megtalálod, aki megosztott egy bejegyzést az új Samsung készülékéről. Ha tudod, hogy a barátod odavan a mobilokért, és bízol az értékítéletében, akkor kíváncsi leszel az észrevételeire. A YouTube-on pedig nemcsak az alapján tudunk így videókat ajánlani a felhasználóknak, hogy korábban mit néztek, hanem azokat is megmutatjuk nekik, amelyeket a barátaik osztottak meg a Google+-on, ami annyit tesz, hogy nagyobb eséllyel fog feltűnni a legfrissebb őrült videó, amiről a barátaid beszélnek.”