Az AH üzleti lehetőségeit mennyiben befolyásolja a gazdasági válság, a telco különadó? Hogyan alakultak a számaik?
A 2012. március 31-ével végződött üzleti évünk során közel 24 milliárd forintos árbevételt értünk el, mely valamivel magasabb, mint az egy évvel korábbi. A gazdasági helyzet – és különösen a csökkenő reklámpiaci költések – kihatnak a működésüket alapvetően reklámbevételekből finanszírozó, szabad sugárzású televízió-csatornákra is. Ez a fő oka annak, hogy az elmúlt években a szabad sugárzású – ún. free-to-air – üzleti modellben működő televíziók száma nem tudott emelkedni, de továbbra sem tettünk le arról a tervünkről, hogy bővítsük a MinDig TV jelenlegi hét csatornás ingyenes kínálatát.
A válság ugyanakkor pozitív hatást is gyakorolt a működésünkre, hiszen a háztartások napjainkban ott spórolnak, ahol tudnak: a MinDig TV ingyenes csatornáival, valamint a MinDig TV Extra ár-érték arányban kifejezetten jó fizetős csomagjaival versenyképes alternatívát támasztunk a többi televíziós szolgáltatónak, ez a felhasználók és előfizetők számában is megmutatkozik.