„Szeptemberben vagy októberben indul az új RTL-tévé?
Őszi rajtot tervezünk. Természeten van céldátum, de ez egyelőre nem publikus, ráadásul a kábelszolgáltatókkal is folyamatosan egyezetnünk kell, nekik mi a megfelelő.
Karácsony előtt van a legtöbb reklámbevétel, addigra - gondolom - már működnie kell.
Igen, az jó lenne, azért is indulnánk ősz elején.
Miért nem egy már létező RTL-es kábeltévét erősítenek meg új műsorokkal , miért kell egészen újat létrehozni?
A Cool például már most is nagyon erős, van egy világos stílusa, nézői rétege, ezért indokolt egy új csatorna bevezetése. Nagyon bízunk benne, hogy a Cool és az RTL2 együtt több nézőt hoz majd a tévétársaságnak, mint amennyit szállított volna a több, saját gyártású műsorral megerősített Cool tévé. Nagyon sok időt töltünk azzal, hogy a csatornáinkat imázsban, tartalomban megkülönböztessük a többitől, és amit tervezünk az RTL2-re, az nem biztos, hogy passzolt volna ahhoz, amit a Cool rendszeres nézői elvárnak.
A csökkenő szpotbevételek idején optimista húzásnak tűnik egy sok saját gyártású - tehát drágább - műsorral induló csatorna indulása. Mit remél 2013-tól?
Azt, hogy megáll a zuhanás, és négy rossz év után végre elindul a tévépiac felfelé. 2009 óta tart nálunk a válság, és azt hiszem, hogy 2012-ben érjük el a mélypontot. A reklámidő viszont ennél olcsóbb már nem lehet. Nekünk az lenne a kedvező, ha a bankszektor, az autópiac is erőre kapna itthon, mert akkor kénytelenek lennének intenzívebben reklámozni magukat, termékeiket, kínálatukat. Én elég optimista vagyok ezzel kapcsolatban. Ha feltámad a reklámpiac, akkor mi jó pozícióban leszünk ahhoz, hogy learassuk a munka gyümölcsét. A digitális átállás pedig egészen új helyzetet hoz, ebben a témában jövőre tisztábban látunk majd.”