Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Az „előbb lesz nekünk 200.000 aláírásunk...” kampányban összesen 180 hallgató törekedett megszerezni 1000 szavazatot.
„Kampányunk heti bontásban 223 ezer embert ért el.
Az »előbb lesz nekünk 200.000 aláírásunk...« kampányban összesen 180 hallgató törekedett megszerezni 1000 szavazatot az alábbi oldalon:
https://www.facebook.com/
A kampány során már a kezdetektől egészen nagy elérést mutatott az oldal: az első napokban már 10 ezres nagyságrendben látogatták az oldalt, ami április 2-ig, a kampány (eredeti kiírás szerinti) lezárásáig heti 83.000 facebook felhasználóra növekedett, vagyis ennyien találkoztak az oldal valamilyen tartalmával, aloldalával, kérdésfelvetésével, hozzászólásaival.
Április 2-a után azonban még ennél is többen, több mint 200.000-en (a csúcsponton heti 223.259-en) találkoztak az oldal valamilyen részével, és érdekes módon mind a mai mapig több mint heti 100 ezres az oldal aktivitása. Hogy a kampány lefújása után ennyi idővel még miért aktív az oldal, azt csak annak a két postnak az elemzésével lehet megérteni, amelyen a hallgatókra lehetett szavazni.”