Folyamatos támadás alatt a szuverenitásunk – interjú Tuzson Bence igazságügyi miniszterrel
Mi várható a soros elnökségtől az igazságügy területén? Mit gondol az uniós vitákról? Mit tehetünk Európa és hazánk versenyképességéért?
A tagokat, felhasználóinkat azzal tudjuk az oldalra csábítani – és ott tartani –, ha tényleg jó ajánlatokkal rukkolunk elő.
„Ti hogyan toboroztok partnereket, illetve tagokat?
A partnereket két módon: egyrészt ők jelentkeznek, ez napi 100 körüli ajánlkozót jelent; másrészt megkeressük azokat a helyeket, amelyeket mi magunk is szeretünk, és bemutatjuk nekik a modellt. Ha megértik a modellt, szinte gondokodás nélkül csatlakoznak. A tagokat, felhasználóinkat azzal tudjuk az oldalra csábítani – és ott tartani –, ha tényleg jó ajánlatokkal rukkolunk elő. Olyanokkal, amelyeket sajnálnának kihagyni. Kezdettől fogva a minőségre utazunk, így a jövőben is partnereink között szeretnénk tudni a legnagyobb és legkedveltebb márkákat. Minden partnerünkre büszkék vagyunk, de külön jó érzés, hogy olyan márkák is szerepeltek az oldalunkon, mint a Déryné Bisztró, a T.G.I. Fridays, az Oxygen Wellness, a Häagen Dazs, a Rézangyal, vagy a NOBU.
Nálatok milyen ajánlatok a legnépszerűbbek?
A közösségi vásárlás időszakos trendjei, periodicitása nagyjából megegyezik az e-kereskedelem általános tapasztalataival, azonban láthatóan kiegyensúlyozottabb számokat tud mutatni. Nyáron például az általános vásárlási láz visszaesése mellett is szépen fogytak az ajánlott szolgáltatások, a karácsonyi időszakban pedig minden eddigi időszaknál jobban pörögtek az ajánlataink. Általánosságban azt lehet mondani, hogy mindig népszerű ajánlatnak számítanak az éttermi és szépségipari szolgáltatások, ami mellé idén az utazási ajánlatok és a termékek jöttek fel nagyon. Egyre népszerűbbek az »adrenalin alapú« szolgáltatások, vagyis az élmény. Ez egybevág azzal a célkitűzésünkkel, hogy a Bónusz Brigádot kezdettől fogva programajánló magazinként határozzuk meg.”