„Hogy ez mekkora **fókusz** váltás, jól mutatja, hogy a Twitter hasonló időszakában, miután elindult a mobil forradalom, több éven át hagyta, hogy kis fejlesztőcégek csináljanak szerencsét a platformjukkal mobilos területen, majd felvásárolták legjobb fejlesztőt a piacon. Facebooknál hasonló a helyzet, bejelentéseiket még mindig a webre fókuszálják, a felvásárlásaikat viszont már a mobilra. Nagyon úgy néz ki, hogy a webes cégek sokszor ugyanolyan nyugodtan nézik a mobil piac beindulását, ahogy egykor az annyira lassúnak tartott klasszikus cégek nézték a webet.
Azt tippelem, hogy lesznek itt nagy meglepődések.
Azon, hogy az Instagram lényegében kiütött minden korábbi képmegosztót, senki nem lepődött meg, amire még várok, hogy valami nagy, igazán ikonikus webes monstrum térdeljen le egy mobilos újdonság miatt. Az lesz a nagy rádöbbenés pillanata.”