A szakmai blogolás: Facebook, RSS, Twitter és mobil

2012. április 23. 10:36

A blogolás a közösségi média csatornák tartalommal feltöltésének nagyon hatékony eszköze lett.

2012. április 23. 10:36
Dobó Mátyás
Doransky
„Ha szakmai blogot írsz, az utóbbi idők változásai alapján a következőt tudom tanácsolni:
  • Fókuszálj a közösségi média csatornákra, nehezen lehet őket felépíteni, de 2-3 év alatt erős csatorna lesz belőle
  • A kereső szakmai blog esetén még fontos, de már messze nem annyira, mint régen
  • Kezdj el erősíteni mobil területen, eljött a mobil sablon és a mobil kimenetek ideje
A helyzet a következő: a blogolás nemhogy kezdené elérni a plafont, inkább azt érzem, hogy átalakult a szerepe, a keresőkre fókuszáló, saját márka miatt épített oldalak kiváltása helyett ma már a közösségi média csatornák tartalommal feltöltésének nagyon hatékony eszköze lett.”


az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!