Azt magyarázzátok el nekem, hogy van az, hogy valakiről minden kikerülő információt meghamisítanak

Ha ezt nem tudjátok elmagyarázni, akkor azt mondjátok meg, hogy miként akadhat olyan nagykorú, cselekvőképes ember, aki mindezt elhiszi.

Egy konferenciaszervező a válság idején sem engedhet a színvonalból, sőt: ilyenkor kell csak igazán meggyőző programot összeállítani.
„A pénz beszól – ez lesz a címe az idei Media Hungary konferenciának. Adódik a kérdés: kinek és mit fog beszólni?
A mottóval arra próbáltunk utalni, hogy a válság a médiapiaci szereplőknél is a végletekig kifeszítette a költségvetéseket. A korábban jól bevált üzleti modellek egyre kevésbé tűnnek életképesnek, ugyanakkor a pénzszűke miatt a vállalkozások könnyebben kötnek kompromisszumokat a gyors bevétel reményében. A tulajdonosi érdek, a profitelvárás, a munkahely megtartásának kényszere természetesen mind legitimálja ezeket a döntéseket, ám nem szabadna elfelejteni, hogy hosszabb távon ezek a kényszerű döntések saját piacainkat rombolhatják. Miközben tehát »a pénz beszól«, meg kéne próbálni egyensúlyba hozni a bevételtermelés és az értékteremtés szempontjait.
A válság azonban sokszor a rendezvények esetén is komoly költségcsökkentésre serkentette a szervezőket. Mire számíthatnak a Siófokra látogatók?
Egy konferenciaszervező a válság idején sem engedhet a színvonalból, sőt: ilyenkor kell csak igazán meggyőző programot összeállítani, hiszen a potenciális látogatók kétszer is meggondolják, hogy a zsebükbe nyúljanak-e. Az idei, immár 17. Media Hungary esetén a szakmai program minden korábbinál színesebb és átfogóbb lesz, és ebben a másfél tucatnyi külföldi előadónk is kulcsszerepet játszik. Itt lesz például Andreas Rudas, az RTL csoport kelet-európai elnökhelyettese, Gerd Leonhard médiafuturológus, Carlo Campos mobilmédia-reklámstratéga, emellett az idei évtől minden évben bemutatjuk egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacát. Az idén Finnország lesz a Media Hungary vendége.”