„Most ugyanis a Heti Válasz zsebébe túrt bele a Magyar Narancs online, és mivel közpénzekről írt, nem lehetünk érte sértődöttek. Az azonban nem csak zavaró, de inkorrekt is, hogy önkormányzatoktól hozzánk érkező bevételeinket összemossa a Demokratáéval - ami épp oly elfogadhatatlan, mintha mi az ő kasszájukat a HVG-ével és a 168 óráéval együtt emlegetnénk, és írásában következetesen támogatásról beszél, miközben sehonnan sem kapunk egyetlen ingyen forintot sem.
A Magyar Narancs online írására különben még megjelenése napján reagáltam, a szerzőnek, a főszerkesztőnek és az online szerkesztőségnek is eljuttatott válaszomnak azonban nem adott helyet a szólás és véleményszabadságra szavakban mindig sokat adó médium. És mivel azóta már a velünk szemben mindig »előzékeny« Népszaván kívül a Kreatív online és az Index is taglalta pénzügyeinket, igyekszem »mindenkihez« eljuttatni pontokba szedett érveinket. (...)
Amikor tehát valaki a zsebünkben turkál, nyugodtan megtehetné, hogy utánajár új termékeinknek is, amelyek jelentősen hozzájárultak bevételeink növekedéséhez. Mert egyáltalán nem szakmai az az eljárás, amely nem számol azzal, hogy a Heti Válasz már nem egylapos vállalkozás, mint volt 2005-ben. A kiadóban »üldögélő emberek« pedig nem »állami szelvényeket vágnak« és sopánkodnak vagy örömködnek a politikai széljárás változásával, hanem ettől függetlenül is teszik a dolgukat.
A Magyar Narancs online pénzlenyúlást sejtet. Nyilván mindenki a saját fejével gondolkodik. Pedig bárki által ellenőrizhetően - a mellékletek elérhetőek - egy ötlettel és sok munkával kereste meg a pénzét. Ezzel szemben nem látom a nyomát (meglehet, bennem a hiba), hogy 2002 és 2010 között a Fővárosi Önkormányzat mire költött el havonta 1,6 millió forintot - a Kreatív online szerint összesen 159 millió forintot- abban a Magyar Narancsban, amely ez idő tájt egyáltalán nem reagált a piaci kényszerekre, semmiféle új termékkel nem lepte meg olvasóit, mi több, eladási adatait is szigorúan titokban tartotta. És ma sem lehet tudni, hogy a Magyar Narancsot hányan vásárolják.
A transzparenciára oly kényes lapnak nem kellene a saját portája előtt söprögetnie?”