Pressman már az amerikaiaknak is irtó ciki volt: a lehetséges utódja mindent helyreállítana
„Az amerikai nép nevében bocsánatot kérek ezért a viselkedésért” – mondta Bryan E. Leib.
A tervezést saját igényeink vezérelték, biciklisekként tudtuk, hogy nekünk mire van szükségünk és bíztunk abban, hogy ez másoknak is tetszeni fog. Interjú.
„Mikor kezdtetek el táskákon gondolkodni? Hogyan született meg a Blind Chic. ötlete?
Miután Neza 2011 szeptemberében Budapestre költözött, közösen dolgozni kezdtünk a mostani műhelyünkben, miközben rengeteget ötleteltünk. Elég gyorsan kiderült, hogy nagyon egy irányba jár az agyunk és az ízlésünk. A design és a biciklizés iránti függőségünknek köszönhetően azon gondolkodtunk, hogyan lehetne létrehozni egy olyan táskát, ami természetesen elsősorban a biciklis közösségeket célozza meg, de bárki viselheti a városon belül, azon kívül, akárhol. A táska praktikus, kényelmes, mérete a letekerhető felsőrésznek köszönhetően alakítható. Semmiképp sem akartuk a sportos vonalat vagy a technikai részleteket erőltetni. Egy minimál, és természetesebb stílust képviselünk, és ezt az anyaghasználat is tükrözi. Az alapmodellünk, a »Big Bag Wolf« számos prototípus, kísérletezgetés, és tesztelgetés után született meg.
A Blind Chic. márka születése jött magától. Személyes tapasztalaink alapján automatikusan jött, hogy ha van egy termék, akkor nélkülözhetetlen az »egész csomag« kialakítása, vagyis a márka felépítése. A logó egy korábbi póló-terv továbbfejlesztése.
Mire utal a név?
A Blind Chic., vagyis a »vak tyúk« kifejezés plusz jelentéssel töltődik fel a magyar vásárlók számára, gondolom ez nem szorul magyarázatra. Az inspirációt kettőnk véletlenszerű találkozása és ötleteink egymásra találása adta. A név jelentése többrétegű, ami jelentheti a divatra, a »chic«-re adott fricskát, illetve hogy reményeink szerint olyan örök darabokat tervezünk, amelyek a trendeken felül állnak. De mindenki megalkothatja a saját értelmezését
Gondokoztok a kollekció bővítésén? Milyen tervek születtek már?
Egyelőre limitált szériákat készítünk elő, illetve különböző kollaborációs projekteken dolgozunk helyi és külföldi kreatív csapatokkal. Az eredményt a honlapunkon lehet majd látni. A jövőben szeretnénk ruhadarabokat is piacra dobni.”