„Attól zeng a fél világ, hogy a Facebook átalakítja a céges oldalakat is Timeline-osra, és hogy ez mennyire jó vagy rossz. Mindenféle változások, új hozzáállás kell – majd ezekről én is fogok szépen írogatni.
Amiről szintén szó van, hogy a felhasználókat, akik Like-oltak minket, mennyire hatékonytalan a saját falukon elérni. Kevesebb, mint 20% érhető el így. Én arra számítok, ez az arány csökkenni fog, egészen a nullára. Úgy kb. az év végéig.
Akkor hát mire jó az a Like, amit sikerült vért izzadva, sokat szenvedve, szabályosan-szabálytalanul összeszednünk?
Röviden meg tudom fogalmazni: építettünk egy célcsoportot a Facebook-on belül, akikre majd pénzért célozhatjuk a hirdetéseinket.
Ez amúgy nekem nem lesz rossz. Itt jelzem, nagy gyakorlatunk van Facebook-on belüli kampányok kezelésében...”