Like – röviden

2012. március 15. 11:02

A felhasználókat, akik Like-oltak minket, hatékonytalan a saját falukon elérni. Kevesebb, mint 20 százalék érhető el így. Én arra számítok, ez az arány csökkenni fog, egészen a nullára.

2012. március 15. 11:02
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Attól zeng a fél világ, hogy a Facebook átalakítja a céges oldalakat is Timeline-osra, és hogy ez mennyire jó vagy rossz. Mindenféle változások, új hozzáállás kell – majd ezekről én is fogok szépen írogatni.

Amiről szintén szó van, hogy a felhasználókat, akik Like-oltak minket, mennyire hatékonytalan a saját falukon elérni. Kevesebb, mint 20% érhető el így. Én arra számítok, ez az arány csökkenni fog, egészen a nullára. Úgy kb. az év végéig.

Akkor hát mire jó az a Like, amit sikerült vért izzadva, sokat szenvedve, szabályosan-szabálytalanul összeszednünk?

Röviden meg tudom fogalmazni: építettünk egy célcsoportot a Facebook-on belül, akikre majd pénzért célozhatjuk a hirdetéseinket.

Ez amúgy nekem nem lesz rossz. Itt jelzem, nagy gyakorlatunk van Facebook-on belüli kampányok kezelésében...”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
OrangeOrder
2012. március 17. 20:05
Igaz. Ráadásul pofátlan módon, szinte könyörögnek a bloggerek a lájkokért - "ha tetszett, nyomj egy lájkot", "ha tetszett, csatlakozz az oldalunkhoz!" - szánalmas.
countrystudy
2012. március 17. 20:04
esküszöm,pont ezt akartam írni.bár hallottam már a kókajanitól is. valamivel rendelkező+egy fosztóképző.gratulálok.
Katzky Márton
2012. március 17. 20:04
...."hatékonytalan"??! Te jó ég ....
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!