Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Nem a szarukeretes szemüveg, nem a kerékpár, nem a flanel ing és még csak nem is a tetoválások amik jelképezik a hipstereket, de sok más mellett, erős motívumai ennek a szubkultúrának.
„Hol is kezdjük? Talán a tenni akarás érzése és a fejlődésre való szomj volt a kezdeti motiváló erő magazinunk elindítására. Kicsiny, de lelkes csapattal kívánjuk bebizonyítani, hogy vannak hazánkban olyan »cool« történetek, személyek, események amikre büszkék lehetünk és világgá lehet és kell kürtölni. Szeretnénk igazolni, hogy a nyomtatott sajtó nem halott és el lehet nyerni a fiatalok tetszését egy izléses magazinnal, és ezzel akár társadalomformáló hatást elérni.
Hipszterek. Magunk is ennek a rétegnek a résztvevői, szereplői vagyunk. Mit is takar ez a furcsa szó, amit igazából még senkinek nem sikerült teljes körűen definiálni és dokumentálni, ugyanakkor szinte nap mint nap szembe jön velünk. Nem a szarukeretes szemüveg, nem a kerékpár, nem a flanel ing és még csak nem is a tetoválások amik jelképezik a hipstereket, de sok más mellett, erős motívumai ennek a szubkultúrának.
Olyan fiatalokhoz szólunk akik az élet szeretetét, a jókedvet, a társaságot keresik mindenben. Megélik a pillanatot és nem restek ezt megosztani másokkal sem. Szeretnek »kirívóan« öltözködni és így divatot teremteni. Bátran nyúlnak vissza régi idők már bevállt vívmányaihoz és alkalmazzák azt. Kiemelik az egyes szcénák előnyeit, jellemzőit, majd a maguk képére formálják az ikonokat, mint az alacsony szárú tornacipőket, a levágott farmert, vagy a longboardot.
Lehet a hipstereket beskatulyázni, félreismerni, megbélyegezni, de valahol, legbelül a legtöbb fiatal is ide tartozik. Reméljük magazinunkkal és tevékenységünkkel ezt a mozgalmat segítjük, egy új fiatalság megalakulását. Egy szubkultúrát, amely végre a maga univerzalitásának köszönhetően felülemelkedik mindenen.”