Képes lesz a magyar gazdaság 2025-ben repülőrajtot venni?
A magyar GDP éves szinten 1,3 százalékkal nőtt, ami az EU-tagállamok között a 8. helyre volt elegendő, megelőzve több jelentős gazdaságot.
Felveti a hűtlen kezelés gyanúját, hogy a Malévba még 2011-ben is tízmilliárdokat toltak.
„Jól átvágták az utasokat a Malév leállása kapcsán az illetékesek. Tegnapelőtt Berényi elnök még a Malév továbbműködéséről beszélt, és buzdította az utasokat hogy foglaljanak nyugodtan. Majd volt képe azt mondani hogy a sajtóból értesült a kormányhatározatokról (csődvédelem, kártérítés csak február 27-ig). Tegnap már a sajtót hibáztatta, hogy fogynak a foglalások. Pedig pontosan tudta ő is, meg aki odaküldte az is, hogy ma 30 millió eurót kell kipengetni és a kassza üres, tehát le kell állni. Azaz Malév ügyben végig hazudoztak.
A VEKE véleménye az, hogy súlyos hiba volt, és felveti a hűtlen kezelés gyanúját, hogy a Malévba még 2011-ben is tízmilliárdokat toltak, mikor teljesen világos volt, hogy a társaság nem finanszírozható. Nem tudjuk, az illetékesek miben reménykedtek, ilyen kondíciók mellett reménytelen vevőt találni. A légi közlekedés nem közszolgáltatás, nem véletlen, hogy az EU tiltja az állami finanszírozást. Lehetett tudni előre, hogy bukta lesz és az állami támogatásokat törvénytelennek fogják minősíteni. Rettenetes kompetenciahiány van állami fronton a közlekedési ágazat tekintetében. Soron következik a BKV, a MÁV és a Volán társaságok. Egyik sem menthető meg a jelen pénzügyi szabályozás közepette.”