„Kreatív: Több helyen olvasni, hogy a sörforradalom kirobbantását tervezted. Hol tart ez a folyamat?
Bart Dániel: Ezt nem úgy kell elképzelni, mint egy jelenséget, amit leírunk, hanem hívószóként. Azért kell így eladni, hogy önmagát gerjessze, és azt is mondhatnám, hogy a sörforradalom tulajdonképpen zajlik. Ha van egy érdekes magyar sör, akkor azt megkóstolod, és vagy ízlik, vagy nem. De ha van egy folyamatos mozgalom, ami halad előre, és ekkor találkozol egy érdekes sörrel, ami ízlik, akkor máris rákapcsolódtál a gondolatmenetre. Mert tudod, hogy lehet új dolgokat várni, hogy van a Főzdefeszt, ahol 77 magyar sört lehet kóstolni, és el lehet azon gondolkozni, hogy ezek a sörök hol voltak mostanáig.
Hol voltak?
Ugyanott, ahol most, csak eddig nem tudtak kijutni a piacra.
A blog és a Főzdefeszt révén változott meg a helyzetük?