„Celebünk van dögivel, de olyan, akire nem elsősorban bohócként tekintünk, nagyon kevés. A bohócokkal pedig nagyon nehéz bármilyen terméket eladni. A produkciójukat szeretjük, de kevesen tekintik őket követendő példának.
Hiteles, közismert és közszeretetnek örvendő ember meglepően kevés van az országban. A régiek nagy része hitelét vesztette – elsősorban politikai szerepvállalása miatt. Újak pedig még nem nagyon emelkedtek fel, mert a tv-kínálat korábbi óriási koncentrációja csak a »legkisebb közös osztóra« fókuszáló műsorpolitikát tett lehetővé.
Ami azonban késik, az nem múlik. Meggyőződésem, hogy az elkövetkező években számos olyan vállalati sztorit fogunk látni, ahol egy-egy személyiség köré építenek fel értelmes üzleti koncepciót. Az adott személyiségek nagy valószínűséggel nem a két nagy kereskedelmi televíziótól fognak indulni, hanem valamelyik tematikus kábelszolgáltatótól vagy magas reputációjú honlap, illetve blog környékéről. Nem mindentudóként próbálnak megjelenni, mint a szocializmus celebjei, hanem egy-egy szűk területen szerzett reputációjukat fogják felhasználni és esetleg kiszélesíteni. Figyeljük a felemelkedőben lévő gasztrotekintélyeket, a sporttudorokat és a honi divattervezőket. Némelyikük nemsokára valódi márka lesz.”