Lehet-e médiabirodalmat építeni a balos hisztire Amerikában?

2011. február 07. 13:13

Megkötötték tehát a blogbiznisz valaha volt legnagyobb üzletét.

2011. február 07. 13:13

„Az idióta nagybevásárlásairól híres AOL 315 millió dollárt  (62,5 milliárd forint) adott a Huffington Postért, az amerikai balosok kultikus blog/híroldaláért és minden netes tartalmát az egyik alapító, Ariana Huffington irányítása alá helyezte.

Megkötötték tehát a blogbiznisz valaha volt legnagyobb üzletét, megszületett a világ első női médiacárja, és azonnal indulhat is az élet-halál harc a blogtrónért Godzilla és Mechagodzilla, vagyis Ariana Huffington és a Gawker-birodalom császára, Nick Denton között.

A kétezres éves közepén ez a két vízionárius médiaalapító próbálta bebizonyítani Amerika nyugati, illetve keleti partján, hogy a blogolás nemcsak szórakoztató időelcseszés sok idővel rendelkező júzereknek, hanem olyan biznisz is lehet, ami közben megváltoztatja magát az újságírást is.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 3 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
sensei
2011. február 08. 00:54
Laci! Úgy látom érdektelenségbe fulladtál. Pedig egyszer-egyszer volt jó írásod is... Ismétlem, egyszer-egyszer.
OrangeOrder
2011. február 07. 20:20
Laci, ezt ti tudjátok a legjobban - elég csak a címlapos blogposztokat olvasgatni :) csak nem..?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!