Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Megkötötték tehát a blogbiznisz valaha volt legnagyobb üzletét.
„Az idióta nagybevásárlásairól híres AOL 315 millió dollárt (62,5 milliárd forint) adott a Huffington Postért, az amerikai balosok kultikus blog/híroldaláért és minden netes tartalmát az egyik alapító, Ariana Huffington irányítása alá helyezte.
Megkötötték tehát a blogbiznisz valaha volt legnagyobb üzletét, megszületett a világ első női médiacárja, és azonnal indulhat is az élet-halál harc a blogtrónért Godzilla és Mechagodzilla, vagyis Ariana Huffington és a Gawker-birodalom császára, Nick Denton között.
A kétezres éves közepén ez a két vízionárius médiaalapító próbálta bebizonyítani Amerika nyugati, illetve keleti partján, hogy a blogolás nemcsak szórakoztató időelcseszés sok idővel rendelkező júzereknek, hanem olyan biznisz is lehet, ami közben megváltoztatja magát az újságírást is.”