Nagyobb árteret, kevesebb duzzasztást, fokgazdálkodást!
2010. február 17. 11:57
p
0
0
47
Mentés
„Van ez az Egyenlítő Tévé nevű próbálkozás, ami szépen mutatja a szocik és holdudvaruk leépülését, nyolc éve még valahogy nívósabban keltettek pánikot nívósabb faszik, hiába, régen a #durvulakampány is sokkal jobb volt, na, szóval ezek kínlódtak most Kövér körül (külön szánalom, ahogy sötét autóban konspirálnak arról, hogy bemennek egy tök nyilvános lakossági fórumra), és találtak egy mondatot. Persze tök nyilvánvaló, hogy rendesen kiragadták a szövegösszefüggésibül, és valójában sajnos pont ellenkező lehetett a szöveg értelme, de engem szinte Kövér László-rajongóvá tett, a Tisza-szabályozás revíziójáról ejt el egy mondatot ugyanis, ami nekem régi mániám: nagyobb árteret, kevesebb duzzasztást, fokgazdálkodást!”
Peking felszólította a hazai autóipar képviselőit, hogy fektessenek be többet azokban az uniós országokban, amelyek a vámok ellen szavaztak.
p
1
0
2
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 47 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
blogen
2010. február 18. 10:32
De például létesíthetnénk egy a befejezetlen Bős-Nagymarosi rendszerhez hasonló, csak nagyobb csúcserőművet a Dunán a szerbekkel közösen (az alsó gát Újvidéknél) és így a környezetvédők nagy örömére egy új csak sokkal nagyobb Szigetközt hozhatnánk létre a fölöslegessé váló mostani és régi Dunaágak meanderező új mederré egyesítésével:
http://img66.imageshack.us/img66/3993/dammohacs2.jpg
Vagy a Tisza hajózhatóvá tételéhez (Vb viziúttá fejlesztése) kapcsolva egy új Tisza tavat is létesíthetnénk a Csongrád-Szeged szakaszon elárasztva az árteret:
http://img132.imageshack.us/img132/5167/damszeged2.jpg
Vagy ott van a Sió csatorna esete, azt is fejelszthetnénk, hogy a Dunai cirkálók felhajózhassanak a Balatonra, aminek melléktermékeként az egykori Sárvíz helyén egy új vadvízvilág jönne létre:
http://img513.imageshack.us/img513/5510/canalsio.jpg
Vagy ott van a Duna-Tisza csatorna, amely megoldaná a Homokhát vízpótlását és Kecskemétből is folyóparti nagyvárost csinálna fellendítve a vízi szállítást is Magyarországon hiszen az ország közepét a teljes jelenleg csak aldunai kerülővel elérhető magyar Alföldet bekapcsolná az Európai viziúthálózatba:
http://img190.imageshack.us/img190/8818/dtcs.jpg
Megannyi nagyszerű lehetőség a nemzetgazdasági jelentőségű vízépítési munkákra amiktől a könyezetvédők is a gatyájukba élveznek. Persze ehhez előbb rehabilitálni kell szerencsétlen vízépítő mérnököket és a gátjaikat és üzemvízcsatornáikat, mivel anélkül ez nem megy. Már csak azért sem, mert egy olyan társadalom, ahol a "mérnök" szitokszóvá vált a teljes elhülyülés utolsó fázisába jutott.
Itt is van:
"a Tisza-tó építésének és a tó feltöltésének eredetileg 3 üteme volt, melyből kettőt hajtottak végre. A harmadik ütem a mai vízszint 2,5-3 méteres emelését jelentette volna. Ezzel eltűntek volna a Tisza-tó szárazulatai."
Meg plusz lennének jó kis, min. 1-2 méteres hullámok viharban, jót tennének a gátaknak meg a horgászcsónakoknak. Idióta.
Összességében meg Magyarország vízműveivel egyetlen baj van, az pedig a Tisza völgy félbemaradt szabályozása. Be kell fejezni, meg kell építeni a gátakat, az öntözőcsatornákat, a víztározókat és akkor az ország ténylegesen árvízmentes és jól öntözhető paradicsom lesz. A terméketlen mocsár nem alternatívája a kultúrtájnak, ahogy a békák sem az embernek.
Igen:
Laca "magyar égen MAGYAR ISTEN"
Neu Péter meg egy askenázi köcsög, szarért adta el magát a neolibbereknek és nem mentség a veres ószövetségi ZZ TOP -szakáll sem!!