„Félve teszem fel a kérdést, mivel tudom, hogy a közszolgálati rádió és televízió tabutéma, nemcsak Magyarországon, hanem egész Európában: van-e egyáltalán szükség közszolgálati médiára napjainkban? Sőt, helyes-e közpénzből finanszírozni egy olyan csatornát, amely, még ideális körülmények között is, az adófizetők igen kis százalékának igényeit szolgálja.
(...)
A magyar helyzetet vizsgálva MTV még a közszolgálati televízió követelményeinek sem felel meg. Az adófizetők pénzéből finanszírozott csatorna tele van reklámmal, pedig az állami finanszírozásnak éppen a reklámokat kellene helyettesítenie. A műsorok színvonala alacsony, és a politikával foglalkozó műsorok gyakran részlehajlóak. Az egész MTV annyira átpolitizált, hogy már most mindenki biztos benne: ha a Fidesz nyer, a választások után az MTV Orbánék házi tévéje lesz (mintha egy újabb tévére is szüksége lenne a pártnak). És akkor még nem beszéltünk a siralmas anyagi helyzetről, amelybe az MTV vezetőségének sikerült a közszolgálati tévét belelavírozni.”