VS.hu

Mandiner.média
2016. május 31. 12:22
A Hír TV-ben szerkesztőként, a Magyar Nemzet Magazinban pedig újságíróként dolgozik a jövőben a VS-botrány után a portáltól távozó Kósa András. A korábban a Hírszerzőnél és a hvg.hu-nál dolgozó, elemző műsorokban gyakorta feltűnő újságíró a Mandinernek annyit mond: „Kaptam a Hír TV-től és a Magyar Nemzet hétvégi magazinjától egy ajánlatot. Ismerem mindkét csapatot korábbról, így mindkettőre nyugodtan mondtam igent”.
Mandiner.média
2016. május 24. 20:47
Az RTL Klub híradója kiderítette: egy amerikai bejegyzésű offshore cég áll a VS.hu mögött. A wyomingi offshore-bejegyzés előnye, hogy a cégtulajdonosokat még csak meg sem kell nevezni.
Mandiner.média
Transzparencia
2016. május 11. 13:49
Jogszabályi megoldást javasol a Főszerkesztők Fóruma a média átláthatóságáért. A fórum szerint a médiapiacon évek óta romlik az átláthatóság és torzul a piac. Ez szerintük minden szereplőnek rossz fejlemény. A Főszerkesztők Fóruma nyilvánossá tenné, kik a médiatermékek tulajdonosai és hogy a médiatermékek mennyi állami bevételt kapnak évente. A Mandiner állami hirdetési bevételei évenkénti bontásban 2007 óta nyilvánosak.
Mandiner.média
2016. április 30. 14:25
A VS.hu-t az MNB alapítványok támogatása miatt két hónap után elhagyó Joób Sándor a portáltól kapott fizetésének egy részét az Átlátszó.hu-nak ajánlotta fel, mivel közcélnak gondolja azt, hogy valaki ellenőrizze a közpénzek sorsát.
Mandiner.média
2016. április 29. 10:52
El lehet képzelni, milyen feszültség lehet ott, ahol újságíró és kiadó világnézeti tekintetben eltérő oldalon áll. Mi több: ama oldaltól kap pénzt, amelyet egyébként elszámoltatni és leleplezni szeretne.
2016. április 28. 8:42
Az ellenzéki sajtó nagy része – főleg a Klubrádió! – évek óta azért panaszkodik, hogy az állam nem támogatja őket. Hát tessék! Itt a támogatás, gyerekek! Az MNB alapítványai továbbá ingatlanokat és műkincseket vásároltak. Nagyon helyes!
Mandiner.média
2016. április 27. 14:53
UP ír jogos dolgokat, ahogy marhaságokat is, de nem hinném, hogy ez a 444 kollektív statementje lenne.
Mandiner.média
2016. április 27. 11:23
Így épül a Habony-lapok mellett egy új, MNB-finanszírozott médiabirodalom, állami pénzen.
Mandiner.média
2016. április 27. 10:10
Buták vagytok és/vagy gonoszok, netán, netán naivak, de az a legrosszabb. Ez a 444 szerkesztőségi üzenete a VS újságírói számára.
Mandiner.média
2016. április 26. 12:52
Micsoda teatralitás. Mennyi díszlet. Mennyi hazugság. De tényleg, mi az istenért néznek minket hülyének?
Mandiner.média
2016. április 26. 7:00
Volt már párt a magyar történelem közelmúltjában, amely média nélkül nyert. Nem olyan régen: 1998-ban.
Mandiner.média
2016. április 26. 6:44
Taxicsekk-kötegek. Macbook minden munkavállalónak.
Mandiner.média
2016. április 25. 19:26
Szemét világ ez, ahol a felelősség nem Matolcsy György, nem Orbán Viktor, nem Polt Péter, nem Szemerey Tamás, Matolcsy unokatestvérének vállát nyomja, hanem azokét, akik csupán erkölcsösen akarnak élni ebben az országban, erkölcsösen akarják végezni munkájukat.
Mandiner.média
2016. április 25. 12:52
Kedves Mindenki nagyon szép időt töltöttem a VS-nél, egy nagyon jó csapat tagjaként, valóban azt írtunk, amit akartunk, de ennek most így, itt a vége. Sajnálom, főleg, hogy nem fogunk együtt dolgozni ezekkel a fasza kollégákkal.
Mandiner.média
2016. április 25. 11:30
Március elseje óta dolgozom a VS.hu-nál, és ma reggel felmondtam. Eddig egy havi fizetést kaptam, és most szeretném visszaállítani ennek a pénznek a közpénz jellegét.
Mandiner.média
2016. április 25. 10:34
A Századvég-tanulmányokat kiperlő Joó Hajnalka után Rovó Attila is távozik a VS.hu hírportáltól. Mellette Kovács Áron is bejelentette távozását a portáltól.
Mandiner.média
2016. április 25. 9:19
Az MNB-s alapítványoktól érkező támogatások miatt felmondott a VS.hu-nál Joó Hajnalka, aki korábban origós, majd vs-es újságíróként kiperelte a Századvég kormányzat számára készült tanulmányait.
2016. április 23. 11:08
Az Együtt szerint egyértelmű, hogy a Fidesz adóforintokból építi és finanszírozza saját sajtóbirodalmát. A párt a jegybanki alapítványok pályázatai miatt feljelentést tesz. Pénteken derült ki: a VS.hu-t és az Origót is kiadó New Wave Kft. a jegybank által létrehozott Pallas Athéné alapítványoktól 501 millió forint támogatást kapott.

összesen: 42 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 következő utolsó