Lejártak a szerződések az MLSZ-nél, eladó az NB I és a Magyar Kupa is

Május 21-ig várják az ajánlatokat.

Tizennégy év után vált névadó főszponzort az élvonalbeli labdarúgó-bajnokság, a végeredmény enyhén szólva meglepő lett.
Ahogy azt a Mandiner is megírta, az idei szezon befejeztével lejárt a két MLSZ-sorozat, az NB I-es labdarúgó-bajnokság, valamint a Magyar Kupa aktuális névszponzori szerződése. Utóbbi esetében továbbra is marad a MOL, az egészen 2011 óta OTP Bank Liga néven futó élvonalbeli pontvadászat hivatalos elnevezése ellenben a következő, 2025/26-os idénytől megváltozik.
Ezt is ajánljuk a témában
Május 21-ig várják az ajánlatokat.
A magyar bankóriás persze nem száll ki teljesen a szponzorációból, de általános meglepetésre immár nem az anyavállalat, hanem annak webshopja, a fizz nevét viseli majd az első osztályú bajnokság. Az NB I új neve tehát, kezdjük el szokni: fizz liga – így, kisbetűvel.
„A fizz.hu az OTP ökoszisztéma oszlopos tagja, egyben pedig a hazai online kereskedelmi piac egyik legdinamikusabban fejlődő márkája. A névváltoztatás célja, hogy az NB I még vonzóbbá váljon a drukkerek számára, valamint, hogy olyan új lehetőségeket kínáljon fel a szponzor számára, amelynek segítségével nagymértékben növelheti a ligához kapcsolódó szurkolói aktivitásokat. A fizz liga egy modern és egyben dinamikus képet sugall, amely hűen tükrözi az MLSZ ambícióit” – olvasható a roppant trendin hangzó hivatalos indoklásban, amelyből az már sajnos nem derül ki, a fizz liga elnevezés egészen pontosan mivel is tenné vonzóbbá az NB I-et.
Az MLSZ emellett csütörtöki közgyűlésén elfogadta a 2030-ig szóló labdarúgás-fejlesztési stratégiát, valamint egyhangúlag, újabb öt évre megválasztotta az OTP-vezér Csányi Sándort elnöknek.
(Nyitókép: MTI/Illyés Tibor)