Elképesztő lazán rója a közutakat a magyar Jason Statham (VIDEÓ)
A felvételen azt lehet látni, hogy egy platón utazó férfi a saját testével védi a rakományt.
Mick Schumacher olykor visszanézi édesapja futamait, úgy véli, a mai Mercedes istálló az apja miatt is lett olyan, amilyen. A Lewis Hamilton és George Russell helyetteseként hajnalig güriző, 24 esztendős pilóta igyekszik annyit tanulni szerepében, amennyit csak tud, hogy minél hamarabb újra versenyezhessen.
Majer Dániel (TRP Media) interjúja a Mandiner hetilapban.
Gyakran olvashatunk arról, hogy hajnali kettőig vagy még tovább rója a köröket a Mercedes angliai központjában, hogy segítse a csapatot a megfelelő beállítások megtalálásában. Mennyire igényel különleges felkészülést az éjjeli műszak, többet szokott aludni előtte?
Reggel ilyenkor sem tudok tovább aludni; általában nyolc-kilenc körül kelek, és a hotelből nézem az első pénteki szabadedzést. A második edzés előtt szoktam megérkezni a brackley-i gyár szimulátoros létesítményébe, és amíg a versenyzők a pályán köröznek, mi mindent előkészítünk, hogy amint véget ér a hatvanperces gyakorlás, elkezdhessem a munkát a szimulátorban. Többnyire hajnali kettőig vezetek, majd amint vége a műszaknak, indulok a reptérre, és utazom a verseny helyszínére. A pályára szombat reggel hét óra körül szoktam megérkezni, délelőtt tízig alszom egyet, mivel az első megbeszélés csak tizenegykor kezdődik. Szóval ilyenkor nem tudok sokat pihenni, de ha a pályán meglátszik a szimulátorban végzett munka eredménye, akkor boldogan beáldozom az alvást.
Ez egy csodálatos csapat, mindenki azonos célért küzd, ez teszi annyira lenyűgözővé”
A szimulátorral mennyire tudja formában tartani magát beugrás esetére?
Az biztos, hogy segít a körforgásban maradni, és az embernek ebbe is bele kell tennie a munkát, ugyanúgy visszajelzéseket kell adnia bizonyos problémákról. Szóval remélhetőleg formában tart annyira, hogy ne legyenek kérdőjelek, ha be kell ülnöm az autóba.