Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
A mai kapitalista világban a vállalatok, a közösségimédia- és egyéb felületek arra késztetnek minket, hogy vásároljunk. Azonban a Telly startup reklámozási formája ezekhez képest is új szintre lépett.
A Telly névre keresztelt startup ingyen televíziókat osztogat, ráadásul nem is akármilyet: egy olyan eszközt, amely két képernyővel rendelkezik. Az egyik egy 55 hüvelykes, azaz 140 centi képátlójú, Amerikában átlagosnak számító televízió. A második képernyő azonban jóval kisebb, és elsősorban reklámokat, tőzsdei frissítéseket és időjárást jelenít meg.
A startup honlapja szerint a másodikon hirdető vállalatok biztosítják, hogy a nézők ingyen használhassák a tévét, hiszen
a Tellynek a reklámok ára „visszahozza a televízió árát”.
A társaság tévéosztogatásának adatkezelési szabályzatát részletező oldal szerint az ingyenes két képernyős tévé átvételének van egy további, számottevő feltétele:
Amennyiben nem szeretnénk ebbe beleegyezni, úgy vissza kell adnunk a televíziót – ellenkező esetben ki kell fizetnünk 500 dollárt (mintegy 170 ezer forintot) – olvasható az oldal archivált változatában, amely – a nagy sajtóvisszhangot követően – már nem tartalmazza a pontos összeget. A vállalat nem válaszolt az Insider portál a megkeresésére.
Borítókép: Telly