Vitézy így szeretne túlélni a politikában? – Dull vs. Hoppál a Presszóban
A heti Presszóban szó esett a Fővárosi Közgyűlés megalakulásáról, Magyar Péter tüntetéséről és Kiss László DK-s polgármester börtönből irányított önkormányzatáról is.
Minimum nyolcezer fő lesz a fedélzetén, jegyet máris lehet foglalni, bár az Icon of the Seas csak 2024 elején indul útnak.
Úgy tűnik, a Royal Caribbean Cruises vállalat lerázta magáról a világjárvány alatti és utáni depressziót, és merész húzással óriási összegeket fektet be a jövőbe. Az RCC tulajdonában van a jelenlegi legnagyobb luxus óceánjáró, a Wonder of the Seas, ám a cég úgy döntött, saját rekordját dönti meg egy újabb úszó város építésével. Utódja, a most épülő Icon 250 800 bruttó tonnával veszi át az első helyet, mintegy 20 ezer tonnát verve elődjére.
A hajó, amelynek indulása 2024. január 28-ra van tervezve, 5610 utast és 2350 fős személyzetet lesz képes befogadni. A Karib-tengeri egy hetes álomutak helyszíne
amely vízi élményparknak, tenger feletti bungee jumping pályának, panorámás lakosztályoknak, exkluzív napozófedélzetnek, egy élő növényes parknak, golfpályának, szörfszimulátornak és még korcsolyapályának is helyet ad.
A hajó tokkal-vonóval, minden költséget beleszámítva mintegy 2 milliárd dollárba kerül, ám az RCC nem áll meg itt: az Iconnak két testvérhajója is lesz, az Apex of the Seas 2025-ben, míg a Joy of the Seas 2026-ban fut majd ki első útjára.
Fotó: royalcaribbean.com