Utóbbit Nigéria a Boko Haram szélsőséges iszlamista terrorszervezet elleni harcban fogja bevetni,
a buckás, bozótos területen ezek a gépek egzakt, pontos koordinátákat és információkat tudnak nyújtani arról, hogy hol állomásoznak, merre mozognak a terroristák csapatai. Ráadásul az autókban is használt benzinnel működő gépek üzemeltetése is jóval olcsóbb, mint kerozinnal működő típusoké.
“Tavaly kezdtünk el kilábalni a pandémia okozta sokkból, elkezdett beindulni az élet, és nagyon sok megkezdett munkánk beérett. Az idei évnek már egy elég komoly szerződésállománnyal vágtunk neki, idén nagyobb a leterheltségünk, mint bármelyik korábbi évben, beindult a termelés, folyamatosan szállítjuk a repülőgépeinket a megrendelőknek” - mondja Boros László. A cégvezető ugyanakkor azt sem rejti véka alá, hogy az elmúlt pár hét során már jól látszott a piacon, milyen szakadék felé tart – jelenleg teljes lendülettel – Európa.
“A szankciók, energiaválság okozta gazdasági válság, valamint az ellátási láncok kiszámíthatatlansága miatt az európai piac már szemlátomást megtorpant. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy az a munka, amit az elmúlt pár évben végeztünk, most kezdi meghozni a gyümölcsét. Afrikából nagyon komoly megrendeléseket kaptunk, a már említett nigériaitól elkezdve Kenyáig, így folyamatosan lesz munkája az üzemnek, még akkor is, ha a kontinensen esetlegesen minden leáll” - mutat rá Boros László.
Elsők lesznek a kínai piacon?