A Forbes szerint ő az egyik leggyorsabban növekvő vállalkozó az elmúlt években.
A hálózat erőssége a Biernacki által saját maga által felépített üzletek egyszerű formátuma, amelyek gyakorlatilag copy-paste alapon sokszorosítható. Ennek köszönhetően alacsonyabb a terjeszkedési költsége, és bármely, akár a legkisebb városba is be tud lépni, ahol még sem a Biedronka, sem a Lidl nincs jelen. A Dino alapítójának vagyona ritkamód a tízszeresére nőtt a listánkon. Négy év alatt 930 millió PLN-ről több mint 8 milliárd PLN-re – írta a "Forbes". Az üzletember évek óta kerüli a médiát.
A Dino hálózat működési költségeinek csökkentését célzó egyik fontos elem a fotovoltaikus panelek felszerelése a szupermarketek tetejére. A 2021. január-szeptember közötti időszakban a saját fotovoltaikus berendezésekkel rendelkező Dino üzletek száma 365-ről 751-re nőtt, a panelek összteljesítménye pedig megközelítőleg 27 MW-ra nőtt. A Dino-csoport ebben az időszakban 13,2 GWh napenergiát termelt, míg 2020 azonos időszakában még csak 2,2 GWh-t.
A Dino továbbra is szeretne az új üzletekbe fektetni. 2021-ben a beruházási kiadások erre a célra hozzávetőleg 1,3 milliárd PLN-t tettek ki, amit a következő évben növelni szeretnének. De nem csak az üzletek számát emelnék, hanem továbbfejlesztenék a logisztikai létesítményeket, illetve növelnék az Agro-Rydzyna húsfeldolgozó üzemük termelési kapacitását is.
