Turisztikai rekord: 340 millió emberhez jutottak el Budapest szépségei egyetlen akcióval
Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke szerint teljes siker volt a Budapest Influenszer Trip. Exkluzív interjú a Mandineren!
Töretlen a népszerűsége a Dubaji Világkiállítás magyar pavilonjának, amely a napokban már a 400 ezredik látogatót fogadta – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
Mint írták, a 400 ezredik látogató egy család volt Abu Dhabiból, amelynek tagjait emléklappal és magyar kézműves termékeket tartalmazó ajándékcsomaggal lepték meg a pavilon vezetői.
Azt is kiemelték, hogy új videó készült a különlegességnek számító, faszerkezetű, száraz technológiával épült pavilonról, amelyet látványos felvételekkel, újszerű módon mutat be a kint dolgozó csaknem 70 fős csapat.
A kisfilmben a közlemény szerint a pavilon olyan fontos elemei láthatók, mint a Magyarország páratlan vízkincseit bemutató tudás- és élményalapú interaktív kiállítás, valamint a tradicionális, újragondolt magyar fogásokat kínáló étterem. Megjelenik továbbá az AquaBar, ahol különleges magyar ásványvizek kóstolhatók, illetve az üzlet, amelyben magyar kézműves termékeket vásárolhatnak a látogatók – írták.
(MTI)