Digitális nehézségek
Az eredmények nem túl biztatóak. Az iskolai személyzet nehezen tud alkalmazkodni a technológiai változások gyors üteméhez, ami kihat a távoktatás minőségére is. Emellett az is kiderült, hogy az intézményeknek nincs megbízható rendszerük, amellyel hatékonyan ellenőrizni tudják a diákok részvételét az online órákon. Annak ellenére, hogy a központi segélyalapok a diákok számára eszközöket és internetkapcsolatot biztosítanak a távoktatásban való részvételhez, még mindig jelentős azoknak a hátrányos helyzetű diákoknak a száma, akik kiszorulnak az online oktatásból a körülményeik miatt.
Szintén sürgető probléma a kiberbiztonság kérdése, ugyanis az elmúlt egy évben rekordmennyiségű kibertámadás érte az iskolák informatikai rendszereit. A személyzet oktatására van szükség, illetve a hálózat biztonságossá tételére, hogy a jövőben elkerülhetőek legyenek az adathalász támadások.