Oktatás: fizikai képességeket is fejleszt az új digitális eszköz

2021. május 15. 02:36

A KidX egy amerikai oktatással foglalkozó vállalat. Nemrég létrehozta első interaktív videohardver rendszerét, amely az online és az offline élményeket és tapasztalatokat egyesíti a mesterséges intelligencia (AI) segítségével.

2021. május 15. 02:36
null

A járvány generálja a fejlődést

A COVID-19 járvány hatalmas sokkhatást gyakorolt az oktatási rendszerekre szerte a világon. Közel 1,6 milliárd fiatalt érintett, több mint 200 országban. A megoldást a digitális oktatás jelentette, mely számos új eszköz és technológia születéséhez, vagy fejlesztéséhez volt sürgető ösztönzőerő. Azonban a legtöbb ilyen technológiai újdonságból hiányzik a teljes szenzoros és fizikai interakció, ami viszont elengedhetetlen a gyerekek egészséges fejlődéséhez. Számos olyan készség és képesség van, amely a számítógép előtt ülve és a monitort pásztázva nem fejleszthető. Erre a problémára nyújt hatékony megoldást a KidX új rendszere. 

Nem elég a mesterséges intelligencia

A vállalat mesterséges intelligencia csomagja magában foglalja a személyre szabott tanulás és értékelés, illetve a párbeszéd lehetőségét. A technológiát robotok, WeChat miniprogramok és emberi interakciók során is használhatjuk. Az AI szoftvertechnológia mellett a KidX kifejlesztett egy saját, interaktív hardverplatformot is, amely lehetővé teszi a 3-8 éves gyerekek számára, hogy fizikai kölcsönhatásba kerüljenek a digitális tartalommal. 

A cég első terméke, a KidX Classbox a Harvard és az Országos Egészségügyi Intézet által kutatott Montessori és a Brain and Logic képzésen alapuló matematikát oktatja. A Classbox tartalmaz egy sor fizikai játékot és egy hardver táblát, mely mind iOS, mind Android rendszerű készülékhez csatlakoztatható. 

Híd az online és az offline között

A KidX Classbox fejlesztésébe a járvány alatt fogott bele a vállalat, mely hamarosan felismerte, hogy bár a multi-szenzoros és fizikai interakció elengedhetetlenül fontos a kisgyerekek megfelelő fejlődéséhez, ez a lehetőség a legtöbb digitális megoldásból hiányzik. Igyekeztek újraalkotni az offline tanulási és játékélményeket, melyben a jelenléti oktatás során a gyerekeknek része van. Átdolgozták a fizikai játékokat a mesterséges intelligencia és más korszerű technológiák segítéségével, hogy otthoni körülmények között is hasonló élményt nyújtsanak, mint az iskolában. A KidX meggyőződése, hogy lehetséges a fizikai és a digitális játékokat úgy kombinálni, hogy ezzel maximalizálni lehessen a gyerek fejlődését, kíváncsiságát, tanulási teljesítményét és a szórakozást. 

A cikket fordította Papp Helga.
 

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!