Önvezető autót akart lopni egy férfi Los Angelesben – nem járt sikerrel

Az indítógomb megnyomására nem reagált az autó és a Waymo egyik munkatársa is észrevette az illetéktelen férfit.

A Honda vezető szerepet tölt be az önvezető autók értékesítésében Japánban.
Az autógyártó bejelentette, hogy a Japánban értékesített Legend szedánok egy „Traffic Jam Pilot” funkcióval lesznek felszerelve, amely lehetővé teszi, hogy az autók zsúfolt autópályákon haladhassanak. A tervek szerint csupán 100 darabot fognak gyártani a limitált kiadásból, így igazi kuriózumnak fog minősülni.
A Honda egyébként az elsők között kapta meg Japánban a 3. szintű önvezető minősítést, ami az olyan autonóm járműveket takarja, amelyeknél bizonyos funkciók önállóan is működnek, de a sofőr továbbra is át tudja venni az irányítást. Ehhez képest az 5. szint az, ahol az autó teljesen önvezető és egyáltalán nincs szüksége emberi erőforrásra a közlekedéshez – ezt sokan a járműgyártók végső állomásának tekintik.
Az önvezető autók más vállalatoknál is rendre terítékre kerülnek. Elon Musk azt állította, hogy 2021 végére a Tesla piacra dob egy 5. szintű önvezető autót is, miközben még a 3. szintű Tesla sem működik teljesen megbízhatóan.
Ezzel szemben, úgy tűnik, hogy a régóta piacon lévő autógyártók, mint a Honda, nemcsak, hogy felveszik a versenyt a Teslával, de még le is körözik azt mind az akkumulátor üzemidejében, a dizájnban, a minőségben és a szervízelésben is.
A cikk szerzője: Blősz Dalma