A vörös vonal határán: veszélyes hónapok következnek, Magyar Péter terve nem hagy kérdőjelet

Történelmi időszak következik Európa életében, nagyon nem mindegy, hogy ki fogja vezetni Magyarországot 2026 után.

Megírtuk innovációs történetünk következő fejezetét, nyilatkozta Peter Glade, a SunExpress kereskedelmi igazgatója. A török-német légitársaság együttműködésbe kezdett az Inflight VR turisztikai startup céggel mely rugalmas, költséghatékony és logisztikailag megbízható megoldást nyújt számukra.

A légitársaság az ügyfélélmény fejlesztésén dolgozva szeretett volna egy kifizetődő szórakozási lehetőséget biztosítani vendégei számára. Az Inflight VR lenyűgöző élményt, technikai hátteret és eszközöket ajánlott a cég számára, így az utasok nemcsak a desztinációjuk felé, hanem a virtuális világban is repülhetnek.
A VR szemüvegek a célcsoport körében hatalmas népszerűségnek örvendenek, a vendégenkénti átlagos használati idő már meghaladta a 76 percet, izgalmasabbá, kényelmesebbé téve az utazást. Az együttműködésbe bekapcsolódott a LEGO, aki szponzorált termékmegjelenítési partnerséget kötött a Sunexpressel. A szerződés egyedi tartalmakat és közösségi média kampányokat tartalmazott. Az eredmény egy igazi LEGO élményekkel teli utastér lett, számos Lego City VR filmmel és magazinokkal ötvözve.

Cél a vendégélmény növelése
Nem csak a légitársaságok kerestek kedvező árú és hatékony szórakozási lehetőségeket vendégeik számára, hanem a hosszú, ám megfizethető buszos utakat szervező Flixbus is.
A cég Európa legnagyobb, több mint 100 millió embert számláló mobilitási szolgáltatója. A piacon lévő versenypozíciójának növelése érdekében kezdték el tesztelni az utasok reakcióját a VR szemüvegekre az Amerikai Egyesült Államokban. Az Inflight VR a repülés által jóváhagyott platformot használta, ahol csak egy kisebb adaptálására volt szükség, hogy alkalmazkodjanak a buszos út körülményeihez. Az utazás élménydúsabbá vált, az ügyfelek elégedettek voltak. Látva ennek sikerességét, Európában is elkezdték használni a készülékeket Spanyolország és Franciaország között.
Az Inflight VR egyik kiemelkedő partnere a Star Alliance, a világ legnagyobb, légitársaságokat tömörítő szövetsége. Partnerkapcsolatuk eredménye, hogy az amszterdami, párizsi és római prémium kategóriás várókban, a megszokottól eltérő élményekben részesülhetnek a vendégek.
A jelenlegi helyzet után egy igazán érdekes verseny alakulhat ki a turisztikai cégek között, már az utazás első pontjától, a foglaláson keresztül, a szállítás, a várakozás és tartózkodás alatt is. A jövő kérdése az, hogy melyikük fog igazán értékes és maradandóbb élményeket biztosítani ügyfelei számára, ki az, aki újdonságokkal lepi meg az utasokat, lépést tartva a technológia fejlődésével.
Források: