Itt a tél: de annyira, hogy már a légi közlekedésbe is kőkeményen bezavar
Jelentősek a késések.
Megírtuk innovációs történetünk következő fejezetét, nyilatkozta Peter Glade, a SunExpress kereskedelmi igazgatója. A török-német légitársaság együttműködésbe kezdett az Inflight VR turisztikai startup céggel mely rugalmas, költséghatékony és logisztikailag megbízható megoldást nyújt számukra.
A légitársaság az ügyfélélmény fejlesztésén dolgozva szeretett volna egy kifizetődő szórakozási lehetőséget biztosítani vendégei számára. Az Inflight VR lenyűgöző élményt, technikai hátteret és eszközöket ajánlott a cég számára, így az utasok nemcsak a desztinációjuk felé, hanem a virtuális világban is repülhetnek.
A VR szemüvegek a célcsoport körében hatalmas népszerűségnek örvendenek, a vendégenkénti átlagos használati idő már meghaladta a 76 percet, izgalmasabbá, kényelmesebbé téve az utazást. Az együttműködésbe bekapcsolódott a LEGO, aki szponzorált termékmegjelenítési partnerséget kötött a Sunexpressel. A szerződés egyedi tartalmakat és közösségi média kampányokat tartalmazott. Az eredmény egy igazi LEGO élményekkel teli utastér lett, számos Lego City VR filmmel és magazinokkal ötvözve.
Cél a vendégélmény növelése
Nem csak a légitársaságok kerestek kedvező árú és hatékony szórakozási lehetőségeket vendégeik számára, hanem a hosszú, ám megfizethető buszos utakat szervező Flixbus is.
A cég Európa legnagyobb, több mint 100 millió embert számláló mobilitási szolgáltatója. A piacon lévő versenypozíciójának növelése érdekében kezdték el tesztelni az utasok reakcióját a VR szemüvegekre az Amerikai Egyesült Államokban. Az Inflight VR a repülés által jóváhagyott platformot használta, ahol csak egy kisebb adaptálására volt szükség, hogy alkalmazkodjanak a buszos út körülményeihez. Az utazás élménydúsabbá vált, az ügyfelek elégedettek voltak. Látva ennek sikerességét, Európában is elkezdték használni a készülékeket Spanyolország és Franciaország között.
Az Inflight VR egyik kiemelkedő partnere a Star Alliance, a világ legnagyobb, légitársaságokat tömörítő szövetsége. Partnerkapcsolatuk eredménye, hogy az amszterdami, párizsi és római prémium kategóriás várókban, a megszokottól eltérő élményekben részesülhetnek a vendégek.
A jelenlegi helyzet után egy igazán érdekes verseny alakulhat ki a turisztikai cégek között, már az utazás első pontjától, a foglaláson keresztül, a szállítás, a várakozás és tartózkodás alatt is. A jövő kérdése az, hogy melyikük fog igazán értékes és maradandóbb élményeket biztosítani ügyfelei számára, ki az, aki újdonságokkal lepi meg az utasokat, lépést tartva a technológia fejlődésével.