Kína több cementet és betont használt fel 2011 és 2013 között, mint az USA száz év alatt

2018. február 18. 22:56

Jól mutatja ez a „későn jövők” rendkívüli felzárkózási ütemét a nyugathoz.

2018. február 18. 22:56
null

Összesen 15 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
gin74tonic
2018. február 21. 22:24
ez 5 eves hir. brafo.
gin74tonic
2018. február 21. 22:23
okos vagy. Californiaban lakok, nincs tel, napelem a teton ami tolti a kocsim meg megy az AC ingyen, minek epitenek teglahazat?
KannibálTatárÚr
2018. február 20. 13:11
"Kína nagysebességű vasúti közlekedését a China Railway High-speed üzemelteti. Kínában található a világ leghosszabb üzemelő nagysebességű vasúthálózata, melynek hossza 2011 elején 6 299 km volt, de ez az év végére 9 867 km-re nőtt. Napjainkban 19 000 km-es a hálózat és további vonalak épülnek 18155 km hosszan." Megjegyzem, olvastam azt is, hogy 50000 km-re akarják növellni a gyorsvasút hosszát. Ezek a vasutak igen hosszú szakaszokon völgyhidakon vezetnek, amik építéséhez igen sok beton, jó minőségű beton (azaz sok cementet tartalmazó beton) kell. Kína - az USA-val ellentétben - a vasútak kiépítését tartja fontosabbnak, nem az autópályákét. A vasutak sokkal gazdaságosabbak. Ez a jövőben nagy előnyt jelent majd Kínának az USA-val szembe. A leggyorsabb vasútjaikon 380km/óra sebességgel haladnak a vonatok.
navis praetoria
2018. február 20. 13:09
A világ 20 legtöbb felhőkarcolóval rendelkező városa közül 9 kínai (1064 db), 2 amerikai (376 db). Tavaly volt az első év, hogy Kína fogyasztása több volt, mint az USA-é. Pár évtized és kétszerese lesz. Szvsz hiába reménykedik az, aki a kínai növekedési tempó lényeges csökkenését várja a közeljövőben. Ráadásul az USA a század második felére el fog latinosódni.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!