Sokféle módon megálmodták már a jövőt, nem egy esetben akár legitimálva mások életének kioltását, és nem ritkán ebből még sportot is űztek. 25 éve az Epic is így tett, ami sokak életét változtatta meg.
Az orosz katonák új robbanószerkezeteket fedeztek fel a kurszki régióban, melyeket szerintük az ukránok szórtak szét. Az apró robbanószer az oroszok szerint még az olyan brutális eszköznél is rosszabb, mint a hírhedt PFM-1-es.
p
0
3
18
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 15 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
"Kína nagysebességű vasúti közlekedését a China Railway High-speed üzemelteti. Kínában található a világ leghosszabb üzemelő nagysebességű vasúthálózata, melynek hossza 2011 elején 6 299 km volt, de ez az év végére 9 867 km-re nőtt. Napjainkban 19 000 km-es a hálózat és további vonalak épülnek 18155 km hosszan."
Megjegyzem, olvastam azt is, hogy 50000 km-re akarják növellni a gyorsvasút hosszát.
Ezek a vasutak igen hosszú szakaszokon völgyhidakon vezetnek, amik építéséhez igen sok beton, jó minőségű beton (azaz sok cementet tartalmazó beton) kell.
Kína - az USA-val ellentétben - a vasútak kiépítését tartja fontosabbnak, nem az autópályákét. A vasutak sokkal gazdaságosabbak. Ez a jövőben nagy előnyt jelent majd Kínának az USA-val szembe.
A leggyorsabb vasútjaikon 380km/óra sebességgel haladnak a vonatok.
A világ 20 legtöbb felhőkarcolóval rendelkező városa közül 9 kínai (1064 db), 2 amerikai (376 db).
Tavaly volt az első év, hogy Kína fogyasztása több volt, mint az USA-é.
Pár évtized és kétszerese lesz.
Szvsz hiába reménykedik az, aki a kínai növekedési tempó lényeges csökkenését várja a közeljövőben.
Ráadásul az USA a század második felére el fog latinosódni.