A Wineglass Communication azzal a céllal hozta létre a #KoccintsAszuval közösségi kampányt, hogy az ünnepek előtt felhívja az emberek figyelmét a tokaji aszúra, erre a világviszonylatban is egészen különleges bortípusra, és növelje a borkategória kapcsán a tudatosságot a hazai fogyasztók körében, tudtuk meg a kommunikációs cégtől.
A közösségi média fontos kommunikációs felület a kampányon belül: aki csatlakozik a frissen létrehozott Facebook-oldalhoz, tokaji pincészetek aszúit, aszúhoz illő recepteket, érdekes tudnivalókat, a programhoz csatlakozó éttermek, borbárok ajánlatait, karácsonyi inspirációkat talál. Céljuk még, hogy a kampány ideje alatt emeljék a tokaji aszú megjelenését a magyar sajtóban.
Ennek elősegítésére borbloggereket kerestek meg, akiket felkértek arra, hogy egy-egy palack vagy akár egy egész vertikális sor aszút kóstoljanak meg, és írjanak ezekről. A projekthez csatlakozó médiatámogató partnereken keresztül újabb megjelenésekre lehet számítani, ezzel is növelve a médiazajt. Ilyen partner a Mandiner.bor is.
A virtuális téren kívül fontos szerepet kapnak a programhoz csatlakozó éttermek és borbárok is, hiszen a fogyasztók itt találkozhatnak legkönnyebben az aszúval. A résztvevők vállalták, hogy az adventi időszakban pohárra kínálnak tokaji aszút, és ezt aktuális ajánlatukban ki is emelik. Izgalmas gasztronómiai élményben lehet része azoknak, akik olyan étterembe látogatnak, ahol tokaji aszúkat párosítanak desszertekhez vagy például libamájas fogásokhoz.