Hatalmas változás jön a Google-nál, több millió magyart is érint
A magyarok kétharmada használja a Chrome-ot, ám a keresőóriásnak most valószínűleg el kell adnia a böngészőjét.
Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit. Az eseményre már előzetesen elfogyott minden jegy, a közönség csaknem harmadát pedig idén már kifejezetten a rendezvényre érkező külföldiek alkották.
A Design Terminál és partnerei másodszor szervezték meg Európa legnagyobb jövőfesztiválját, a Brain Bar Budapestet (2016. június 2-4.). Az eseményen az innováció, az üzleti, a tudományos és a művészeti világ vezető koponyái vitatják meg a technológiai fejlődés társadalomra gyakorolt hatását. Az idei témák között a robotok és az emberi kreativitás viszonya, a háborúk és a videojátékok jövője, a jövő ételei vagy épp az öregedést késleltető technológiák is szerepeltek.
Sir Martin Sorrell, a világ legnagyobb reklámügynökségének számító WPP alapítója a márkák jövőjéről osztotta meg vízióját. Chris Hadfield űrhajós, a Nemzetközi Űrállomás volt parancsnoka a Szent István Bazilikánál tartott előadásában az űrkutatás legújabb kihívásaiba vezette be közel kétezer fős közönségét. A fesztivál vendége volt Neil Harbisson művész, a világ első cyborgja, Virginia Postrel kaliforniai filozófus és Tim Harford brit sztárközgazdász is.
A rendezvényhez 2016-ban főtámogatóként csatlakozott a Google, és médiatámogatóként a világ legkedveltebb technológiai magazinjának számító WIRED. A Brain Bar Budapest technológiai partnere a Magyar Telekom. A fesztiválra elővételben elkeltek a jegyek, de a szervezők a diákok és tanárok számára idén is ingyenes belépést biztosítottak. A nemzetközi összevetésben is különlegesnek számító eseményen a tavalyi ötről harminc százalékra emelkedett a külföldi résztvevők aránya, akik kifejezetten a Brain Bar Budapest kedvéért érkeztek Magyarországra. A fesztivál élő közvetítését 43 országból közel tizenkétezren követték szerte a világból.