Az adózás előtti nyereség az üzleti évben 2,177 milliárd forintot tett ki, 3,2 százalékkal csökkent az előző üzleti évhez képest. A társaság üzemi eredménye az üzleti évben 2,160 milliárd forint volt, ez 3,4 százalékos visszaesés. A belföldi értékesítés nettó árbevétele 11,033 milliárd forint volt, ami 2,2 százalékos csökkenés a tavalyi értékhez képest. A belföldi nettó árbevétel az üzleti év 4. negyedévében 54,4 százalékkal, 534 millió forinttal meghaladta a 2015 január-márciusi értéket.
A jelentős növekedést a jelentés azzal magyarázza, hogy a népegészségügyi termékadó tavaly januári bevezetése miatt a bázisidőszakban rendkívül alacsony volt az értékesítés, a partnerek többsége jelentősen előrehozta a vásárlásokat 2014. decemberre. Mindemellett idén a húsvét márciusban volt, és ez a forgalom is az utolsó negyedévben csapódott le. Az időközi beszámolóban kiemelik, hogy az üzleti éves piackutatási adatok szerint a magyarországi adózott égetett szeszesital piac 4,2 százalékkal esett vissza volumenében. A csökkenést gyakorlatilag a kommersz italok szegmensének 15,3 százalékos visszaesése okozta.
Nőtt a minőségi és a prémium szegmens