Aranyozott aszúk és eszencia, kékben ragyogó szárazborok: megszereztük a most már Grand Tokaj néven futó Tokaj Kereskedőház borainak új címkéit. Többek között ezeken dolgozott a Claessens International nevű londoni ügynökség.
Két éve írtuk meg, hogy az akkor még Tokaj Kereskedőház néven futó állami borászat megbízta a Claessens International nevű londoni ügynökséget a tokaji márka nemzetközi bevezetésének előkészítésével. A cég tevékenységétől azt várták, hogy a tokaji bor, mint márka bevezethető legyen a nemzetközi luxustermékek közé.
Ennek a munkának az egyik gyümölcse a Grand Tokaj név, és a pincészet borainak arculatának teljes megváltozása. Már a Claessens-szel való együttműködésből születtek meg a cég 2014-es évjáratú borainak címkéi is. Megszereztük a végleges, már Grand Tokaj márkával futó címkéket, megmutatjuk őket.
Következzenek elsőként a szárazborok:
Majd az aszúk:
És végül az egyetlen, a megismételhetetlen, az eszencia: