Úgy tesznek, mintha egy belső átalakítás után nyeretlen kétévesek vezetnék a Magyar Külügyi Intézetet
Így hergel a liberális sajtó!
Gyorsított tempóban korszerűsíti az Invitel az infrastruktúráját. Idén például eredetileg 120 ezer háztartásba tervezték, ám végül 160 ezerbe sikerült eljuttatni a szélessávú optikai hálózati hozzáférést. A vállalat vezérigazgatóhelyettese, Langsteiner Marianne elmondása szerint az év végére már közel 600 ezer fogyasztót ér el a felhőalapú IPTV-technológia, ami nagyjából a fele a cég szolgáltatási területén lévő háztartásoknak.
A vezérigazgatóhelyettes emlékeztetett rá, hogy az elmúlt években számos átalakuláson átment vállalat legutóbb a tévéfókuszú triple play (tévé, telefon, internet) stratégiát hirdette meg. Ezt részben a hazai, részben a nemzetközi piaci felmérésekre alapozta, amelyek azt mutatják, hogy a televíziózás még javában az aranykorát éli. Bár a lineáris, vagyis a hagyományos műsorszóráson alapuló tévézés fokozatosan csökken, de a kutatások szerint még Amerikában is a fizetős tévészolgáltatás az előfizetők kedvenc szórakozása.
Az Invitel saját ügyfelei körében végzett felmérése is ezt a trendet mutatja: a válaszadók több mint a kétharmada hagyományos tévét használ. főként sorozatfüggő, és a sorozatok jóval népszerűbbek, mint a hír- vagy sportműsorok.