Dubai csoki: beütött, amitől az édesszájúak tartottak – lépett a Lidl!
Veszélyben az idei karácsonyi szezon slágertermékére.
A legjobb borkereskedés a Bortársaságot, a legjobb borbeszerző Harcz Ádám, a legjobb borbár a Drop Shop, a legjobb weboldal a Szent Tamás Pincészeté, a legjobb bormarketing kampány a somlói Kreinbacher Birtoké, a legaktívabb társulás pedig a Balatoni Kör. Első ízben adták át a VinCE Awards díjakat.
Tíz kategóriában ismerte el a borok elkészítésén túlmutató, kimagasló teljesítményeket a VinCE magazin frissen alapított díja, a VinCE Awards, amelyet idén először adtak át a VinCE Budapest Wine Show pénteki nyitónapján tartott gálaesten, a Corinthia Hotel Budapestben. A magazin több mint tíz éve meghatározó szerepet vállal a hazai boréletben, tesztjein rendszeresen értékel borokat. Idén először, a VinCE Awards megrendezésével olyan kimagasló teljesítményeket szeretne díjazni, amely túlmutat a borok elkészítésén, hogy azonosítsa és példaként mutassa fel a legjobb ötleteket, legprofibb koncepciókat, leginspirálóbb példákat, közölték a szervezők az MTI-vel.
A gasztronómia és a borvilág elismert szakértőiből álló 21 fős zsűri tíz kategóriában választott három-három jelöltet, közülük a VinCE több száz szakmai partnere: borászok, borászatok munkatársai, szakírók (köztük lapunk munkatársai), a gasztronómiában dolgozók és sommelier-k, a borkereskedelem szereplői szavazhatták meg a legjobbakat.
A legjobb borlap díjával a Borkonyhát tüntették ki, A legjobb borhotel az Andrássy Rezidencia Wine and Spa lett, A legjobb borvacsorát a szavazók szerint a Kistücsök kínálja. A legjobb borkereskedésnek a Bortársaságot, A legjobb borbeszerzőnek Harcz Ádámot (Lidl), A legjobb borbárnak a Drop Shopot választották. A legjobb weboldallal a mádi Szent Tamás Szőlőbirtok és Pincészet, A legjobb pincelátogatással a szintén mádi Szepsy Pince, A legjobb bormarketing kampánníal a somlói Kreinbacher Birtok büszkélkedhet, A legaktívabb társulás díját pedig a Balatoni Kör vehette át.