Kiderült, hol a legjobb élni Magyarországon
Az elmúlt évek trendjei idén is tovább folytatódtak.
Március 5-én, csütörtökön rendezik meg a 2015-ös Borjog és bormarketing konferenciát, mely idén a magyar borok külföldi marketingjére fókuszál. Szó lesz a tokaji luxusmárkává formálásáról, ázsiai exporttapasztalatokról, online bormarketingről és a kormányzat különböző boros stratégiáiról is. Jelentkezni már lehet, a Mandiner idén is élőben tudósít.
Idén március 5-én rendezik meg a fővárosi Boscolo hotelben a hazai borszakma egyik legrangosabb rendezvényét, a Borjog és bormarketing konferenciát. A 200 fős konferencia kiemelt célja, hogy folytassa az eddigiekkel megkezdett munkát és párbeszédre hívja az ágazat résztvevőit és így igyekezzen segíteni a közös szakmai célok elérését: a jogi szabályozások egyszerűsítését, az adminisztrációs terhek csökkentését, illetve közös és hatékony marketingstratégia kialakítását. Tavaly főként Tokajról és a Tokaj Kereskedőház megújításáról volt szó a Boscolóban: ott voltunk, megírtuk.
Idén is bormarketinges témát emelt ki Rókusfalvy Pál és Prónay Bence, a konferencia két szervezője. Az idei rendezvény mottója: nyitás a nagyvilágra. Ennek kapcsán az előadások zöme a magyar borok külföldi promóciójához kapcsolódik majd:
Borjogi, borszakmai kérdésekben is lesz azért pár előadás:
Az eseményre már lehet jelentkezni a honlapon található jelentkezési lap kitöltésével. Jó hír a Borjog és Bormarketing 2015 Konferenciára már regisztráltak számára, hogy egy február 25-ig tartó akció keretében 10 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak napijegyet a VinCE Budapestre. Sőt, a kedvezmény fordítva is működik: VinCE-jeggyel 10 százalékkal kedvezőbb áron lehet jegyet igényelni konferenciánkra.
A konferenciáról a Mandiner ahogy tavaly, úgy idén is élőben fog tudósítani.