Idén március 5-én rendezik meg a fővárosi Boscolo hotelben a hazai borszakma egyik legrangosabb rendezvényét, a Borjog és bormarketing konferenciát. A 200 fős konferencia kiemelt célja, hogy folytassa az eddigiekkel megkezdett munkát és párbeszédre hívja az ágazat résztvevőit és így igyekezzen segíteni a közös szakmai célok elérését: a jogi szabályozások egyszerűsítését, az adminisztrációs terhek csökkentését, illetve közös és hatékony marketingstratégia kialakítását. Tavaly főként Tokajról és a Tokaj Kereskedőház megújításáról volt szó a Boscolóban: ott voltunk, megírtuk.
Idén is bormarketinges témát emelt ki Rókusfalvy Pál és Prónay Bence, a konferencia két szervezője. Az idei rendezvény mottója: nyitás a nagyvilágra. Ennek kapcsán az előadások zöme a magyar borok külföldi promóciójához kapcsolódik majd: