Erdélyben is lezúdult a hó – több ezren maradtak áram nélkül
Az autósok ráadásul számos helyen nyári gumival indultak el.
A Balaton régiót és a Balaton-felvidéket népszerűsíti együtt a Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz: az MT logója és téli balatoni jelenetek kerülnek a Theodora ásványvíz címkéjére.
Stratégiai megállapodást kötött a Balaton régió és a Balaton-felvidék népszerűsítésére a Magyar Turizmus (MT) Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt., az együttműködés keretében az MT logója és téli balatoni jelenetek kerülnek a Theodora ásványvíz címkéjére – közölték a társaságok. A mostani összefogás alapgondolata a közlemény szerint az, hogy közösen hirdessék Magyarország különleges, föld alatti ásványvízkészletét, ezen belül a Káli-medence ásványokban gazdag vízkincsét. Félmillió palackra, valamint zsugorfóliára kerül rá a turisztikai marketingszervezet logója, az új csomagolásba öltöztetett palackok november végén kerülnek a boltokba.
A Magyar Turizmus Zrt. nem titkolt célja, hogy a Balatonra ne csak mint nyári vízparti üdülőhelyre gondoljanak az utazók, hanem a többi évszakban is ismerjék meg és élvezzék a magyar tenger aktív-, gasztronómiai, kulturális és egészségturisztikai kínálatát.
A Theodorát palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett természeti környezetében, a Káli-medencében végzi tevékenységét már 105 éve. A Magyar Turizmus Zrt. logója mellett az ásványvizek szezonális csomagolására jellegzetes téli balatoni jelenetek – például korcsolyázás, fakutyázás – kerülnek, amelyek november végétől láthatók a Theodora 1,5 literes ásványvizeken. A két szervezet együttműködése a közlemény szerint várhatóan 2013-ban is folytatódik.