Kihívások előtt a hagyományos borászat

A tápértékjelölési rendszert a 2024-es szüret termékeinél alkalmazták először.

Jól csengő márkanévvé szeretné fejleszteni Eger nevét a helyi önkormányzat, amelyhez jó alap lehet a történelmi és épített örökség, valamint az egri szőlő és bor.
Az egri városvezetés egyik feladata, hogy az önkormányzat és a város cégei, intézményei egységes elvek mentén, tudatosan, összefogottan, egymást erősítve tevékenykedjenek a városért. Fontos, hogy mindez külső jegyekben is megmutatkozzon, ezért készült el a város egységes arculata – áll az MTI-hez eljuttatott közleményükben.
Mindennek keretében a tipizált Eger felirat, a Te történeted szlogen, a bástya motívum, illetve a város kék és arany színe jelenik meg a plakátokon, hirdetéseken, megállító táblákon, a hivatalos levelek fejlécén. A márkaépítés fontos eszköze az az új belvárosi ajándékbolt is, ahol az új arculati elemekkel ellátott, minőségi, javarészt helyi termelőktől származó termékeket árusítanak, nem csak turistáknak.