Szeged után újabb gyárat épít a BYD, mutatjuk, hol
Stella Li, a BYD menedzsere már korábban is beszélt róla, hogy akár kettő autógyárat is létrehozhatnak Európában.
Mindezt azzal indokolják, hogy az autóknak egyelőre nincs megfelelően kiépített háttere.
Nyitókép: TAKASHI ITODA / YOMIURI / THE YOMIURI SHIMBUN VIA AFP
Jelenleg elkerülhetetlennek tűnik, hogy a kínai autók lassan beáramoljanak Európába, ám ez sok helyen gondot okoz.
A Totalcar arról számolt be, hogy nemrég Angliában kerültek nehéz helyzetbe a vásárlók amiatt, hogy a biztosítók nem igazán akarnak szerződést kötni a kínai autóikra.
Mint kiderült, ennek legfőbb oka, hogy ezeknek
az autóknak egyelőre nincs megfelelően kiépített háttere.
Sem szervizhálózat, sem szakemberek, sem szaktudás nem áll rendelkezésre a megfelelő mértékben, ami a biztosítók szerint már kisebb sérülések esetén is akár gazdasági totálkárt eredményezhet – sorolták.
Hozzátették, az alkatrészek elérhetősége is „sivár”, sőt, még a javítási procedúrák sem tisztázottak, így a független műhelyeknek sincs egyszerű dolga.
A helyi biztosítók azt is megjegyezték, hogy szerintük a kínai gyártók nincsenek tisztában az itt alkalmazott javítási módszertannal, és amíg ez a probléma fennáll, addig nem szívesen biztosítanak ilyen autókat.
A lap példaként a BYD Seal, a GWM Ora 03 (korábbi nevén Funky Cat) és néhány MG modellt említett, melyeknek a tulajdonosai egyelőre nehézkesen jutnak biztosítóhoz.
Ezt is ajánljuk a témában
Stella Li, a BYD menedzsere már korábban is beszélt róla, hogy akár kettő autógyárat is létrehozhatnak Európában.